Halaman

Isnin, 29 Oktober 2012

Anwar cadang MB pertahan Bandar Tun Razak


Ketua Umum PKR, Datuk Seri Anwar Ibrahim mencadangkan Menteri Besar, Tan Sri Abdul Khalid Ibrahim terus mempertahankan kerusi Parlimen Bandar Tun Razak dalam Pilihan Raya Umum akan datang.

Anwar dipetik portal berita Media Selangorku berkata, beliau yakin rakyat akan terus memberikan sokongan kepada Pakatan Rakyat (PR) kerana kecekapan dan ketokohan Abdul Khalid serta prestasi memberangsangkan dalam mentadbir Negeri Selangor.


Abdul Khalid pada sidang medianya berkata, beliau mempunyai beberapa cadangan yang akan dilaksanakan jika memenangi kerusi Parlimen Bandar Tun Razak dalam PRU13.

“Saya akan menyediakan pucuk pimpinan pelapis selepas PRU13 sebab jika saya menang dua penggal saya tidak patut untuk terus menjadi Ahli Parlimen di kawasan itu.

“Pengumuman itu tidak akan menjejaskan peluang saya untuk bertanding dalam dua kerusi dalam satu masa untuk Ahli Dewan Undangan Negeri (Adun). Tujuan pengumuman ini adalah supaya masyarakat di Parlimen Bandar Tun Razak tertanya-tanya,” katanya.

Sumber:Sinar Harian

LA: Tunaikan dulu,janji utk PRU12 dulu,barulah PKR boleh berangan-angan untuk menang PRU13.Jangan pandai buat janji sahaja,tapi tidak reti nak tunaikan.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan