Halaman

Isnin, 22 Oktober 2012

MCA tak takut hadapi DAP

Perang antara MCA dan DAP berterusan apabila Presiden MCA, Datuk Seri Dr Chua Soi Lek petang ini menegaskan bahawa parti komponen Barisan Nasional (BN) itu tidak pernah takut untuk berdepan dengan DAP.
Katanya, MCA sudah bertarung dengan DAP dalam 10 pilihan raya umum lalu dan rekod terbukti menunjukkan MCA selalu menang

Beliau turut mendakwa, DAP terkenal dengan 'kecemerlangan' mereka untuk memutar belit fakta dan bila DAP baru menang sekali, sudah menganggap DAP akan 'tutup kedai'.
Dalam pada itu, Soi Lek turut berpuas hati terhadap kehadiran perwakilan-perwakilan MCA pada mesyuarat kali ini dan dianggap berjaya mencatat kehadiran terbaik iaitu melebihi 1,600 orang.
Beliau menambah, isu-isu yang dibangkitkan ketika sesi perbahasan juga sangat kondusif dan menunjukkan kesediaan parti bagi menghadapi pilihan raya.

Sumber: Sinar Harian 22 Oct 2012
LA: DAP memang patut disingkirkan,kerana suka memutar belitkan fakta dan melaga-lagakn rakyat berbilang bangsa di Malaysia.Seperti mana yang penah dibuat oleh Lim Kit Siang pada peristiwa 13 Mei.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan