Halaman

Jumaat, 19 Oktober 2012

Bajet 2013 tidak dikritik pakar

Kerajaan tidak pernah menerima sebarang kritikan atau komen negatif daripada pakar antarabangsa sejak membentangkan Bajet 2013 di Parlimen 28 September lalu.


Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak berkata, ini membuktikan bahawa bajet itu mempunyai kredibiliti dan bertanggungjawab.


Menurut Perdana Menteri, undi atau politik bukan keutamaan dalam pembentangan bajet oleh Kerajaan Barisan Nasional (BN) kerana yang diberikan perhatian ialah soal keperluan semua lapisan masyarakat berteraskan prinsip keadilan sosial, bersifat inklusif serta lengkap.

Katanya, pembangkang menghasut rakyat agar membenci kerajaan, namun demokrasi bukan berkisar soal kebencian sebaliknya mengenai agenda siapa lebih baik dan ia memberi keyakinan kepada BN untuk meneruskan matlamat membangunkan negara serta rakyat.

Najib menjelaskan, agenda BN membangunkan negara untuk memberi manfaat yang lebih besar kepada rakyat adalah lebih unggul daripada apa yang dikemukakan pembangkang yang tidak mempunyai pengalaman, rekod serta turut gagal membuktikan pakatan mereka lebih utuh.


LA: 55 tahun  BN menerajui negara, malah telah mendapat pengiktirafan dari kuasa luar, tidakkah rakyat masih hendak menidakkan lagi keupayaan BN.Bodohlah kalau rakyat boleh tertipu dengan pembangkang yang tidka penah sekali pun memerintah negara.Tak cukup lagi ke bukti yang BN dah bagi ni.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan