Halaman

Jumaat, 30 November 2012

Bodohnya pembangkang nak ajak pemerhati luar!!

Tindakan Anwar itu kerana sikapnya yang terlalu mengagungkan orang luar.

Terlalu agungkan orang luar
Anwar dilaporkan telah menulis kepada Carr untuk meminta Australia membantu dalam memastikan pilihan raya umum akan datang di Malaysia, yang berkemungkinan diadakan awal tahun depan, bebas daripada penipuan dan rasuah.
Anwar juga dilaporkan memberitahu Carr bahawa beliau menemui bukti tentang penipuan dalam pendaftaran pemilih dan anomali lain dalam menghadapi pilihan raya itu.
“Keputusan kerajaan Australia itu juga memberi tamparan hebat kepada Anwar betapa cerita bohong beliau di peringkat antarabangsa telah terbongkar,” tambah Syed Ali.
Presiden Gabungan Pelajar Melayu (GPMS) menegaskan membenarkan pemerhati asing untuk memantau perjalanan pilihanraya negara boleh menjejaskan kedaulatan negara.
Katanya, tindakan Anwar itu kerana sikapnya yang terlalu mengagungkan orang luar.
“Ada agenda tersendiri hendak membawa pemerhati dari Australia itu…nak kucar kacirkan sistem pilihanraya negara kita.
“Adalah mereka fikir demokrasi di negara luar itu sangat baik?, ” kata Jais.
Beliau menambah, GPMS meminta mana-mana pemimpin politik supaya menerima hakikat keputusan pilihanraya kelak.
Bodoh sungguh pembangkang ni,walaupun dah lama merdeka, tapi pemikiran mereka masih lagi dijajah,sebab tu,mereka beria-ia nak jemput pemerhati dari luar. mereka sebenarnya takut pada bayang-bayang sendiri.jangan jadi bodohlah wahai pembangkang yang sememangnya bodoh,korang sebenarnya takut korang kalahkan,sebab tu lah sibuk-sibuk nak bawa pemerhati dari luar .semata-mata untuk kepentingan diri sendiri.rakyat jangan tertipu dengan sandiwara pembangkang ni,terutama Anwar Al Juburi!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan