Halaman

Rabu, 5 Disember 2012

Anwar terbeban dengan Deepak!!

Cubaan buat kali terakhir oleh Anwar Ibrahim untuk menjawat jawatan Perdana Menteri dengan menfitnah Najib Abdul Razak dan Rosmah Mansor sebelum PRU13, nampaknya bukan sahaja jauh daripada mencapai kejayaan, sebaliknya mendedahkan perangai jahatnya kepada umum.


Barangkali Anwar Ibrahim tidak menyangka sama sekali bahawa Deepak akan dilondehkan sedemikian rupa, terutama sekali melibatkan hutang-hutangnya yang berjumlah ratusan juta ringgit dengan Kuwait Finance House. Boleh jadi, Anwar ingat hanya puak-puak yang pro-Pakatan sahaja yang boleh membuat londehan biarpun kebanyakan londehan lebih kepada fitnah dan tohmahan sepertimana yang mereka lakukan terhadap Najib Abdul Razak dan Rosmah Mansor. 
Kenyataan Deepak lebih mengejutkan Anwar Ibrahim apabila ahli perniagaan yang sedang terdesak itu memberikan klu atau petunjuk tentang pertemuan sulit yang membabitkan tentang dirinya dan Anwar Ibrahim. 
Point yang paling utama perlu diperjelaskan oleh Anwar Ibrahim sekarang ialah, atas dasar apa pertemuan antaranya dengan Deepak dibuat kalau benar seperti penafiannya yang dia tidak ada kena-mengena langsung dengan pendedahan Deepak. Anwar juga perlu menjelaskan tentang hubung kait antara Deepak dengan Ravi Dharan, memandangkan Ravi Dharan adalah proksinya yang banyak mendapat banyak peluang perniagaan ketika dia menjadi Menteri Kewangan dahulu? 
Berapakah pembiayaan yang dibuat oleh Ravi Dharan untuk membantu Anwar Ibrahim mendapatkan khidmat Deepak? Dan berapa pula kos yang diberikan kepada Sivarasa Rasaiah yang menyediakan segala skrip untuk dibacakan dan dituturkan oleh Deepak dalam usaha hendak mengenakan Najib Abdul Razak dan Rosmah Mansor.

Sumber: NSTP


Tiada ulasan:

Catat Ulasan