Halaman

Isnin, 11 Mac 2013

Bapa Saiful dah jadi kawan Anwar pulak!!!

Saiful Bukhari dan Azlan Mohd Lazim
Pendedahan bapa Saiful Bukhari, Azlan Mohd Lazim berhubung kes liwat melibatkan Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim kelmarin dilihat mengelirukan banyak pihak yang turut menganggap ia hanya mainan politik.

Orang ramai yang ditemui Sinar Harian Online, rata-rata melahirkan pendapat yang sama serta mengaitkan kenyataan itu dengan Pilihan Raya Umum ke-13 (PRU13).
Azlan mendakwa anaknya itu dipergunakan oleh pihak-pihak tertentu yang tidak  bertanggungjawab mendalangi kes liwat tersebut.


“Perkara ini memang mengelirukan terutama apabila sudah dekat dengan pilihan raya. Jadi, perkara-peraka seperti ini mungkin dipolitikkan. Sebelum ini pun dia (Saiful) sudah bersumpah. Bapanya pun duduk sebelah dia ketika mengangkat sumpah.

“Kenapa awal-awal dia cakap nak lindungi anak dia. Tak rasa ke itu pun sudah menjatuhkan maruah anak dia.  Rasa sangat mengelirukan kenapa dah nak dekat PRU13 baru nak keluar?

Ini semua mainan politk PKR.Anwarkan  pandai bermain politk dan sandiwara..Rakyat janga tertipu dengan permainan Anwar ini.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan