Halaman

Isnin, 17 Disember 2012

DAP CAUVINIS CINA!!


PAS adalah parti yang hampir 100% ahlinya orang Melayu. Macam mana orang Melayu dalam PAS boleh setuju dengan idea-idea rasis Dong Zong yang cuma mementingkan orang Cina dan mengabaikan perpaduan?

PKR pula majoriti ahlinya orang Melayu dan tampuk pimpinan mereka pun rata-rata orang Melayu. Bagaimana Anwar Ibrahim boleh menyokong idea-idea rasis yang akhirnya akan mencetuskan pertelingkahan antara kaum?

Jawapannya mudah. Mereka cuma mahukan kuasa. Jadi untuk menawan hati pengundi Cina, mereka sanggup menggadaikan semuanya.

Tak kisahlah kalau satu hari nanti orang Cina di Malaysia cuma tahu berkomunikasi dalam Bahasa Cina dan langsung tak faham Bahasa Malaysia.

Tak kisahlah kalau insiden perkauman semakin meningkat kerana sejak dari awal lagi bangsa-bangsa di Malaysia telah diasingkan dan langsung tak bercampur antara satu sama lain.

Inilah senario masa depan yang ingin diwujudkan DAP menerusi proksi mereka, Dong Zong.  DAP nak main sentimen perkauman orang Cina, akau tak hairan sebab DAP memang parti cauvinis Cina.

Tapi pasal apa PAS dan PKR pun turut sama nak cetuskan api kebencian kaum Cina ni?
Itu semua tak penting bagi PAS dan PKR. Yang penting, dapat rampas kuasa!

Pergi jahanam dengan masa depan Malaysia!

Pemimpin macam ni ke yang kita nak?



Tiada ulasan:

Catat Ulasan