Halaman

Selasa, 30 April 2013

PR mula gelabah,takut hilang Selangor


Lebih 36,000 pengundi ragu bakal banjiri Selangor-Kerisauan PR semakin jelas.

Pakatan Rakyat (PR) mendakwa satu langkah agresif sedang diambil untuk membawa pengundi ragu ke Selangor melalui pengangkutan udara secara besar-besaran menjelang Pilihan Raya Umum ke-13 (PRU13) hujung minggu ini.

Dalam satu sidang media, Pengarah Pilihan Raya PAS Selangor, Jaafar Shamsuddin mendedahkan beberapa senarai penerbangan berstatus ‘charter flights’ Malaysia Airlines (MAS) yang akan berlepas daripada Kota Kinabalu bermula 2 Mei sehingga 4 Mei ini.

PR percaya rancangan penerbangan khas ini akan membawa lebih 36,000 pengundi yang statusnya diragui sebagai talian hayat terakhir Umno-BN untuk merampas Selangor dan kekal berkuasa di Putrajaya.
SPR juga digesa untuk menggunakan daftar pemilih yang sudah diwartakan dan diberikan kepada parti-parti politik, bukan daftar yang lain.

Tak faham dengan PR ni,Semua tak kena,ketakutan melampau,kalau dah kalah terima je lah,tak yah lah nk berdolak dalih.Pr ni,takut pada bayang-bayang sendiri.Sebenarnya PR dah mengaku kalah sebelum berjuang,Sebab mereka memang tak mampu nak tunaikan segala janji manis ,dari lidah tak bertulang mereka tue, PR boleh bungkus lah.haha

Tiada ulasan:

Catat Ulasan