Halaman

Isnin, 26 November 2012

Pas menggelabah PRU13 bulan depan!!


Najib tak tolak kemungkinan PRU bulan depan
KUALA LUMPUR - Melewati musim lembab dan cuaca tidak menentu mutakhir ini bukanlah satu penghalang untuk Pilihan Raya Umum ke-13 (PRU13) diadakan bulan depan, kata Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak.

"Kalau bulan Disember tak ada 'election', tahun depanlah. Melainkan kita buat bulan Disember ini. Kalau hujan atau banjir, boleh naik sampan, naik bot," katanya menjawab soalan adakah pilihan raya akan diadakan tahun depan atau membiarkan Parlimen bubar dengan sendirinya.

Persoalan itu diajukan kepada beliau dalam satu wawancara khas bersama pengarang-pengarang Pertubuhan Berita Nasional Malaysia (Bernama) dan Utusan Malaysia baru-baru ini sempena Perhimpunan Agung Tahunan Umno 2012 minggu ini.
Pas sengaja meracun rakyat dengan kenyataan yang hanya berpihak kepada mereka:

TAMPOH ``SAHLAKU`` KERAJAAN YANG ADA SEKARANG ADALAH HINGGA APRIL 2013.

APAKAH MEMBAWA KEPADA DOSA BESAR JIKA PRU 13 DIADAKAN PADA FEB ATAU MAC 2013?.

APAKAH MERASAKAN TIDAK BERSALAH DAN TIDAK BERDOSA MENYUSAHKAN RAKYAT JIKA PRU 13 DIADAKAN DALAM KEADAAN RAKYAT TERPAKSA MEREDAH BANJIR DAN HUJAN KERANA UTK KELUAR MENGUNDI BAGI MENUNAIKAN HAK MEREKA DALAM MILIK KERAJAAN ?

CUBA RAKYAT FIKIRKAN, BETAPA BANYAK KOS YANG TERPAKSA DIKELUARKAN BAGI MENGATASI MASALAH YANG BAKAL DIHADAPI JIKA PRU 13 DIADAKAN DALAM MUSIM MUSIM YAN SUKAR BEGINI.

Sebenarnya bukan rakyat yang menggelabah tapi Pas yang menggelabah tidak tentu arah.Pas sebenarnya takut dengan pilihanraya yang akan diadakan mengejut sebab Pas tidak yakin akan menang.Pas takut dengan bayang-bayang sendiri.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan