Halaman

Khamis, 7 Februari 2013

Dap hanya untuk kroni Lim sahaja!!


Lim Guan Eng
Setiausaha Agung DAP, Lim Guan Eng menafikan adik perempuan bongsunya, Lim Hui Ying akan dicalonkan untuk bertanding pada Pilihan Raya Umum ke-13 (PRU13).

Beliau berkata, ketika menghubungi pagi tadi, adiknya menyatakan tidak berminat menjadi calon dalam pilihan raya umum akan datang.
Sementara itu, Pengerusi DAP Pulau Pinang, Chow Kon Yeow yang hadir pada sidang media itu menjelaskan bahawa adik Guan Eng bukan antara 45 calon yang berpotensi untuk disenaraikan oleh parti itu dalam pilihan raya umum akan datang.

"Semua calon yang dikenalp asti sudah ditemu ramah oleh parti. Bagaimanapun, adiknya tidak ditemu ramah dan ini bermakna dia tidak termasuk dalam senarai itu," katanya.
Wow, dasyatnya Dap,yang bertanding semua kroni-kroni Lim.Maknanya Dap hanya untuk kelaurga Lim sahaja lah,bukan untuk rakyat Malaysia seperti yang mereka war-warkan sebelum ini.Kalau ini lah perjuangan sebenar Dap,bukannya untuk membela nasib rakyat tapi untuk membela nasib keluarga mereka sendiri.Buka matalah pada mereka yang memberikan sokongan pada Dap.Sampai bila nak jadi pencacai Dap??

Tiada ulasan:

Catat Ulasan