Halaman

Isnin, 30 Disember 2013

Husam Kecewa Dato Ahmad Yaakob Tak Nak Hantar Untuk #gulingkerajaan

Pas Kelantan tidak akan menyertai himpunan Guling Kerajaan pada 31 Disember ini.Pendirian itu telah dizahirkan dalam Mesyuarat Dewan Harian Pas Kelantan yang dipengerusikan oleh Menteri Besar Kelantan Dato' Ahmad  Yaakob  pada 24 Disember lalu.
Pas Kelantan tidak akan menghantar rakyatnya untuk menyertai perhimpunan itu.
Kesian Husam  kerana rakan sendiripun tidak setuju dengan tindakannya.Kalau Nik Aziz dulu, pasti dia akan hantar.Tapi apa nak buat,Menteri Besar sekarang tak buta hati macam Menteri Besar dulu.
Keputusan Ahmad Yaacob adalah rasional kerana PAS telah terlibat dalam pilihanraya umum dan terlibat dalam proses demokrasi dalam menentukan kerajaan. Satu hipokrasi bagi PAS atau mana-mana parti pembangkang dan ahlinya untuk terlibat dalam himpunan bodoh oleh kanak-kanak tak keluar hingus.
Mari kita sama-sama gagalkan himpunan yang hanya menyusahkan rakyat Malaysia.Jangan kita benarkan diri kita diperbodohkan oleh pembangkang untuk kepentingan mereka.

Malah beberapa Pas kawasan mahu menghantar wakil untuk membantah perhimpunan ini.Tiada siapa yang suka dengan idea bodoh ini.Kecuali mereka yang bodoh sahaja.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan