Halaman

Isnin, 25 November 2013

Pas Dan Dap Serasi Bersama Dalam Salah Kira Undi



PAS terus membogelkan diri mereka sendiri. Bukan orang lainorang dalam parti mereka sendiri.  Diorang sendiri jugak yang cari penyakit, siapa yang suruh?
Kalau sebelum ini, 'Kesilapan Teknikal' dalam kertas undi.

Semalam, berlaku pulak 'Salah Kira Undi' bagi jawatan Naib Presiden. Pulak dah!!! Boleh pulak tersalah kita undi pulak? Bab nak mengira pun diorang kantoi jugak ke? Haduyai!!!

Ramai dah ahli perwakilan yang mula rasa kecewa dengan apa yang berlaku. Masing - masing dah mula rasa macam ada sesuatu yang tak kena dengan pemilihan PAS kali ini.

Mana tidaknya. Bila dah banyak sangat Kesilapan yang berlaku, memang nampak sangat la macam ada udang disebalik batu. Nak pulak keputusan awal semalam dah keluar.


Nampaknya Pas dan Dap sama-sama TIDAK TAHU MENGIRA.Kalau mengata SPR bukan main lagi,bila kena batang hidung sendiri pandai pula mereka menjawab.

Kalau pemilihan dalam parti sendiri pun dah tak telus macam mana,orang uang patut kalah ,tiba-tiba boleh menang pulak!!Memang pelik.
Ahli-ahli Pas tak nampak ke pembohongan yang sedang dilakukan oleh ahli majlis tertinggi dalam Pas untuk mengekal kuasa mereka.

Poorah lah Pas.Menagata orang paku serpih mengata orang dia yang lebih!!

Pas dan Dap dua kali lima sahaja.Dua-dua bodoh mengundi.!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan